Tillgänglighet: Centerpartiet

Då var det Centerpartiets tur att få på nöten. Lite grinig och efter många klick till centern i Avesta inser jag att det finns endast en kandidat att kontakta. Karin Perers som är ordförande för Avesta kommunkrets och som toppar kommunlistan för centerns båda listor i kommunalvalet.

Jag tycker att det är illa att man inte kan få tag i de kandidater som man har möjlighet att rösta på. Alla utom en är som sagt frånvarande med sin mailkontakt. Hur har man från centerpartiets sida tänkt att jag som väljare skall kunna kontakta och fråga deras kandidater om vad de tycker i de frågor som jag eventuellt undrar över.

Detta tycker jag är under all kritik och jag hoppas att man i framtiden tar tag i detta då det är viktigt för väljarna att kunna kontakta både förtroendevalda och kandidater till offentliga politiska uppdrag.

Per Wallman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0